﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Install Instructions:﷯﷯﷯1. Copy the Code﷯﷯2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard﷯﷯3. Click on the "Edit HTML" tab.﷯﷯4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.﷯﷯5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 24, 2009

lalala~


sumenye bermula dari kisah budak2 kelas aku kne buat kija kursus untuk "rancangan perniagaan". huh. mula2 tu semangat je kot nk buat, haha. konon aa ; 'usahawan-gonna-be yg tersukses'

HAHA, konon aa buley cpat siap. sbb draf sume dh buat. yg tggal kene taip3 je. then, dgn bersemangat-nye taip3-lah. kire cepat gakk aa.. ;)) cume tersangkut kat bahagian kewangan jee,sbb account.. almaklumah en, kena imbang3. haih.. kita dh la ta mahir + pro d;m bab2 account nih. haddui.

sampai 1 mase tu, mata ku dijangkiti kuman3 dan menyebabkan aku saket mata. then spt biasa la khidupan bebudak hostel, kalau saket, kne balik. ta larat na bela. haha! balik, then datang balik, then kene halau balik pulakk sbb mata ta baek lg.

smpaikan 1 date dimana rP tu kne hanta, aku sowg je ta hnta lg. memandangkan aku the only one yg ta hantar lg, ditambahkan dengan ta siap 100%, so, mama ani ku la yg bt suma kt bahagian rancangan kewangan. aku kene marah kkoot. haha, mula2 mmg aa. air mate na tumpah. tp aku blagak macho je. then otw g toilet pon buley senyom3 lg. bile dh msok toilet, haaah. empangan pecahh. meletop. ta buley tahan dahh. besa laa. pompuan en. ;))

then ade la mmbe2 aku yg laen, dowg kate ;

"maybe sbb dina sowg je tyme tu, km suma pon kena gak. tapi ta kne sowg2. kne stail ramai2. so, ta trase lgi "

hurmmm, mybe betol. tp sumpah aa. aku ta suke kene marah.;((

tp suma tu dh kmbali normal. huhu. ckgu ani spt besa laa, dya marah ke, ta marah ke, sora tetap tinggiiii.

;))

0 comments: